2 Mayıs 2013 Perşembe

                                                                  MY STORY
Bu video ya başlamadan önce bilgisayar dersinin klasik olarak işleneceğini düşünmüştüm. Hocamız ders ile alakalı konuşmaya başladığında ders işleyişinin farklı olacağını  hemen anladım. Bir videodan bahsetti . Sınıf arkadaşlarımızla birlikte herkes kendi dijital öyküsünü hazırladı. Başlangıçta çok korkmuştum bu projeden daha sonra adım adım ilerleyerek ve sevgili arkadaşlarım Özge ve Gözde nin yardımıyla dijital öykümü hazırladım. Burdan size sonsuz teşekkürlerimi iletmek istiyorum. :)  İlk olarak öykümü yazdım ve daha sonra resimlerimi ekledim ve film haline getirdim. Ben bu projede çok eğlendim ve hikayemi hazırlarken çok güzel vakitler  geçirdim. Şu bir gerçek: çok yoruldum ve çok stres yaptım ama herşeye rağmen çok severek yaptım. Ben videomu çok sevdim umarım si değerli arkadaşlarım da beğenir :).

2 yorum:

  1. Güzel olmuş ama kısa olmuş. Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık tatlım, çalışmanı çok beğendim :)

    YanıtlaSil